Madelenewestberg

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

torsdag

Av madelene westberg - 13 oktober 2011 12:04

tjoohoo


Har inget vettigt att skriva idag heller, som vanligt då.

meeeeen, har beställt lite nya grejer så ja kan göra lite fler smycken o sånt, när ja känner för de (:

har smycken som ja inte har kort på än, dåligt madde, dåligt


Imon kommer de förhoppningsvis in pengar på kontot, så jäkla fint de ska bli.

idag var de en hel vecka sen ja jobbade sista dagen på Iss, tiden går fort o har knappt koll på vad det är för dag?


va ute med hunden o gick förut o lillkissen följde med(:

helt sjukt kallt ute, upptäckte ja igår kväll, stå ute i legggings i en timma, kallt som satan, men det var de värt:)

kanske dags att sluta ha leggings?

eller näääääääääe, tycker om det :)


o jag känner mig så feg,

känner mig osäker när jag känner att jag inte har koll på allt, koll på läget lixom, är väl så jag är antar ja.

Men jag är väl bara lite rädd, vill inte göra något fel, så något skiter sig, för nu mår jag så himla bra, o vill att det ska vara såhär,

jagodu


jag är kass på att prata om känslor, ibland kass på att prata överhuvudtaget, skriver hellre ner det, det känns lättare ibland.

jag är inte en hemlig person, behöver bra lite tid på mig för att säga saker jag har inom mig.

och kan lova att det finns väldigt mycket i min lilla hjärna, tänker för mycket ibland, knas.


men jag vet vad jag vill ha,

o det är dig.





Saker jag vill köpa när ja får pengar


  • Ny mobil
  • Nytt objektiv
  • Ny kameraväska
  • Reflexskärm
  • Gråfilter
  • Vinterjacka, kan ju va bra lixom?
  • Varma skor
  • Lite kläder är ju aldrig fel heller
  • Skyddsväst
  • Varma ridskor
  • Varm ridjacka
  • Färg så jag kan måla om rummet, igeeeen, bara 2 år sen sist, men men.

o ja känner att ja behöver mer pengar, min lön kommer inte räcka, o kan ju inte köpa allt samtidigt så ja blir pank, igen?

hatar att inte ha pengar till nått.


Fast finns ju lite saker ja ska sälja med.

som en ridhjälm

ridbyxor som ja aldrig använt

objektiv

kameraväska


så med lite tur kan ja få det sålt (:





sitter nu i brors rum men lurarna för öronen, typ bra ljud i dom, hör inte ett smack ut, någon skulle kunna stå brevid o skrika utan att de hörs, typ :)


idag ska ja köra syster till stan o sen ska ja o hälsa på hanna o vovven kasper, :)

Sen vill ja ha lördag, som vanilgt, det är ju då man kan träffa folk?

Alla ja känner jobbar ju


har fått två låtar på skallen som ja inte kan sluta lyssna på,

coldpaly- paradise

one republic- goodlife



When you're happy like a fool, let it take you over
When everything is out you gotta take it in

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene westberg - 4 september 2014 22:32

Ska sova, så plötsligt kom jag på,  visst fasen hade jag en blogg nånstans? Vad hette den? Vad är inloggningen? Fick börja med att googla mitt namn så dök den ju upp :)   Ett år sedan jag skrev,  sista inlägget var om farfar, nu är det  ö...

Av madelene westberg - 7 juli 2013 23:32

Även om vi inte såg ofta, så fanns du där på nått sätt. Varje år åkte vi till dig, var i din leksaksaffär när du hade den och tyckte det va så kul, ett äventyr med familjen. Du var alltid så snäll. Nu var de ett o halvt år sen ja träffade dig, oc...

Av madelene westberg - 7 juli 2013 23:32

Även om vi inte såg ofta, så fanns du där på nått sätt. Varje år åkte vi till dig, var i din leksaksaffär när du hade den och tyckte det va så kul, ett äventyr med familjen. Du var alltid så snäll. Nu var de ett o halvt år sen ja träffade dig, oc...

Av madelene westberg - 17 april 2013 23:52

Kom o tänka på lite gamla saker, vet inte varför men ibland dyker det bara upp i huvudet. Dendär gången vi tre gick på bio, ingen aning om vad för film faktiskt, det är ju länge sen nu. Jag sa att jag ville sitta i mitten,för jag ville inte sitta...

Av madelene westberg - 17 januari 2013 22:16

När man inte ens kommer ihåg lösenordet till bloggen, är det länge sen man skrev nått då?   Vet lixom inte va jag ska skriva om rikgtigt, vädret kanske?Det snöar, är kallt- vinter, men det är rätt fint, så länge man inte kör i diket som ja gjorde...

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards