Madelenewestberg

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av madelene westberg - 26 oktober 2011 21:19

jahopp


idag var ja världens slöaste människa, låg vaken i min säng i nästan 2 timmar o orkade verkligen inte gå upp, va ju lixom varmt o gutt under täcke, så väntade på att nån skulle säga att frukosten var framme, så lat var jag :)


För övrigt har ja inte gjort så himla mycket idag,

men har iaf, gått me hund, som varje dag, borstat hund, som varje vecka (:

 slingat mammas hår, blev ljuuuust, sen hjälpte hon mig me att färga utväxten¨på  mitt hår(:

de va nog typ allt, inte så mycket asså. lat jag är.


Igår var ja en sväng på sjukhuset, röntgade foten sen en sväng på ortopeden med, men dom kunde inte se nån skelettskada, lite tur ändån, foten var lite svullen bara, va ju i juni jag gjorde illa foten nu, läääänge sen juuu.

men men.

men ska bli remitterad till sjukgymnast, hurra, men kanske slutar ha ont i foten varje dag, men rätt träning.


ojojoj längtar lite till imon (:

åh på fredag ska ja på väldigt viktigt möte..... på arbetsförmedlingen, va kul  :)


hoppas även på en kul helg,  o by the way, smakade malibu med mjölk för nån dag sen, var tvungen att prova o de va rätt gott faktiskt, så det rekomenderas, för er över 18 såklart! ;)


Min käre lillebror är i spanien, inte avis alls`?!

åååh,

fast va ju utomlands typ nyss :P
i augusti tror ja, i italien och innan det var i juni, i greklandet, hehe (:


aja titta på greys anatomy nuuuu, sen ut med hund, sen läsa bok, sen sova, sen vakna några timmar senare, sen äta frukost, sen åka till underbar person (:

gutt! :D


byebye

Av madelene westberg - 26 oktober 2011 21:19

jahopp


idag var ja världens slöaste människa, låg vaken i min säng i nästan 2 timmar o orkade verkligen inte gå upp, va ju lixom varmt o gutt under täcke, så väntade på att nån skulle säga att frukosten var framme, så lat var jag :)


För övrigt har ja inte gjort så himla mycket idag,

men har iaf, gått me hund, som varje dag, borstat hund, som varje vecka (:

 slingat mammas hår, blev ljuuuust, sen hjälpte hon mig me att färga utväxten¨på  mitt hår(:

de va nog typ allt, inte så mycket asså. lat jag är.


Igår var ja en sväng på sjukhuset, röntgade foten sen en sväng på ortopeden med, men dom kunde inte se nån skelettskada, lite tur ändån, foten var lite svullen bara, va ju i juni jag gjorde illa foten nu, läääänge sen juuu.

men men.

men ska bli remitterad till sjukgymnast, hurra, men kanske slutar ha ont i foten varje dag, men rätt träning.


ojojoj längtar lite till imon (:

åh på fredag ska ja på väldigt viktigt möte..... på arbetsförmedlingen, va kul  :)


hoppas även på en kul helg,  o by the way, smakade malibu med mjölk för nån dag sen, var tvungen att prova o de va rätt gott faktiskt, så det rekomenderas, för er över 18 såklart! ;)


Min käre lillebror är i spanien, inte avis alls`?!

åååh,

fast va ju utomlands typ nyss :P
i augusti tror ja, i italien och innan det var i juni, i greklandet, hehe (:


aja titta på greys anatomy nuuuu, sen ut med hund, sen läsa bok, sen sova, sen vakna några timmar senare, sen äta frukost, sen åka till underbar person (:

gutt! :D


byebye

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards