Madelenewestberg

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av madelene westberg - 6 oktober 2011 00:28

tjoooooooooo


nu känns de som de va väldigt länge sen ja skrev nått igen, är seg, o orkar inte, o har jobbat en massa:P


Liiiiite kortfattat nurå,


Har jobbat 10 dagar i sträck nu, med eftermiddagspass, 15.00-23.00, money money money, O har jobbat i typ 4 veckor nu, o imon blir det sista dagen på Iss,känns lite trist, kommer sakna alla, för det har faktiskt varit kul(:

 hade kunnat på förlängt till lördag, meeeen ska iväg en sväng till skånelandet med pappa o lillebror o hälsa på farfar på fredag till lördag, så blir de istället. tycker om skåne, det är fint där(:


O har varit dålig me kameran på senaste, för ja inte har hunnit lixom, men måste bli ändring på detta!


ska sälja ett objektiv jag har, canon 75-300mm, kostade 1500 nytt, och säljes för 1200 med kvitton och ett uv filter.

pris kan diskuteras.

 

har kommit på¨att ja ska sluuuuuta väga mig, gått ner 2 kilo, inte så kul, men det är nått knas med mig kan pendla mellan 45-50kg, o ja vet, inte mycket, men ja är inte mager :)


ska festa i helgen, yeeeeeeeey, loocking forward too it, bara liiiiiiiite, hanna o ja, de slutar alltid så bra :D


Nu ska ja gå o lägga mig i min mjuuuuka säng(:

Tandläkaren imon, yippie lixom?  ne ush:/

 

var med underbar person idag, du gör mig glad, heelt underbart, livet är allt bra<3

 

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards