Madelenewestberg

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av madelene westberg - 19 oktober 2011 18:36

shooohooo


As bra början på dagen idag, med lite film o så(:


La ju ut annonsen på min bil i måndags kväll, o igår blev den såld, så nu rullar den i karlskrona, lite trist, min lilla skitbil var rätt fin ändån:D
men men.


länken till mitt zoom objektiv, köööööööp! :)

 http://www.blocket.se/vi/36716933.htm


Behöver ett annat objektiv, som är liiite snabbare :D

Så om nån läser och har förslag, dela med er(:


Jag behöver foto tips, har typ ingen aning om vad ja ska fota :/


just de köpte ny mobil igår, samsung galaxy ace, fiiin är den(:

Beställde ett siliconskydd till den i söndags, från skinz.se snabb leverans, de kom idag(:


Åh jag är glad, mår bra, även om de finns lite saker som är skit.


.. för att allt känns så overkligt

känns lite som en dröm

men drömmar kan gå i uppfyllelse

och det har min precis gjort


en liten del av något jag skrev, men resten är hemlig, mohaha(:


känner att de här var ett helt totalt onödigt inlägg, men skit samma, kände för att skriva nått bara(:


hepp mamma är inte hemma, jobbigt blir nudlar med syster dårå(:
hihi, låter som ja är skit lat, men kan faktiskt laga mat, ibland:D



Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards