Madelenewestberg

Alla inlägg under maj 2012

Av madelene westberg - 31 maj 2012 23:26


gammal låt som fan, men bra är den 



Take me as I am, 'cause I'm Growin',
But it's so hard to tell when I'm not used to this so

Av madelene westberg - 20 maj 2012 00:30





Idag har jag:

vaknat i min egen säng med mysig pojkvän brevid

gått morgonpromenad med hund

ätit frukost

Solat

lyssnat på musiiik

hållit tummarna för bilen, som gick igenom besiktningen! :)

duschat

kört bil

varit på 90-års kalas o träffat en massa släktingar

ätit mängders med kakor

kört bil

ridit en timme i skogen på mysig o fin häst

ätit pizza o druckigt coca cola


Inte direkt som ´jag hade planerat min helg, men så blir de väl ibland.

all go dricka som ja köpt får stå kvar i systempåsarna ett tag till.


Har tråkigt

så lägger in tre bilder.

på blåa blommor










.      

Av madelene westberg - 15 maj 2012 22:47

hopphopp


Återupplivning pågår.





Vecka 5 på Iss nu, o kanske får förlängt ännu mer, hääärligt :)
O får halva lönen imon, lycklig tjej! :)

Vet så mycket jag vill köpa så pengarna kan ta slut, inte bra :p



I söndags var de 6 månader sen jag o Anton blev tillsamans offentligt eller vad man nu säger, så firade det lite, Underbarare kille finns inte.
Helt otroligt bra är han, finaste som finns, lätt! :)  <3

Den dagen jag flyttar ifrån mitt flickrum ska jag bo med anton, det har jag bestämt, för jag vill då inte bo själv, guh va ensamt de borde va


hepp, nu ska ja sova tror jag allt, så jag kan putsa fönster extra bra imon..





 



Av madelene westberg - 15 maj 2012 22:37

Jahopp

Evigheter sen ja skrev nått här nu ju, är lat.


Massa har hänt men börjar min återupplivning av bloggen men bilder på Urgulliga Aliento och resten av gänget :)


På första bilden är han ungefär 9 timmar gammal :)







Fleur och Aliento

   


Aliento





     




Några bilder från när vi släppte ihop hästarna igen (:  





 


Chiquita

 


Bushästen Ubini, som jag brukar rida :)



 


Fleur och Aliento i full fart, dom var lite jagade av dom andra två bushästarna :)

 

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards