Madelenewestberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av madelene westberg - 2 augusti 2012 19:57

japp, stämde bra tyckte jag, har hittat tid.


och har orkat att äntligen sorterat 1026 bilder, så nu ligger dom i mappar på hårdisken. Äntligen.


var ute o fotade lite förut, solen försvann, de blev kyligt o blev uppäten av mygg, kunde varit bättre, helt klart.

men inte gnälla, nej nej.

Är utan jobb från måndag med, suger ju rätt rejält nu när jag vant mig att gå upp tidigt och jobba hela dagarna och få lön.

FAST ska ändå bli så jäkla gutt att slippa ställa larm o stressa iväg sådär förbjudet tidigt.

Jag är rätt bra på att sova länge alltså :)



Hepphepp.


Tre bilder nurå.


En på katten charlie

En på en gammal kamera, farmors gamla, tror den var från -75, tufft!  håller på o fota med den, ska skicka in rullen snart o kolla om den funkar :)
En på fina vovven ozzy :)


     

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards