Madelenewestberg

Alla inlägg under februari 2012

Av madelene westberg - 21 februari 2012 22:04


Åååh

Jag saknar min fina Anton, fast var med han i helgen ju, men skulle kunna va med han jämt :)


Förut var ja så himla emot allt gulligull, o alla som skrev varje dag på typ fb om hur mycket dom saknade sin pojkvän/flickvän, o alla som skickade hjärtan jämt, o gulliga par som skulle envisas med att pusssas överallt!   de va sjukt störande tyckte jag.

O nu?
Vet inte vad som hände, men nått hände iallafall, nu är jag en sån själv, som skriver om att jag saknar min fina pojkvän o skickar en massa hjärtan o sånt, o som pussar min fina anton när andra ser, på fest, på stan, ja överallt, folk får tycka vad dom vill, jag bryr mig inte.

Nått hände med mig när jag träffade denna underbara människa, har aldrig mått såhär bra med någon, aldrig kännt mig såhär säker nånsin,

vill alltid att det ska vara såhär,


Finaste, underbaraste och bästa Anton Pihl, finns inte ord att förklara hur mycket du betyder för mig.



You make it real for me.



Och jag Vill ha fler bilder!  

Av madelene westberg - 21 februari 2012 21:59


Här kommer lite bilder från förra helgen! :)


åååh min lilla kamera har blivit riktigt kass :(

fast den har varit med i typ 5 år nu, hahha inte konstigt att den e dålig, har åkt i marken hur många gånger som helst :)


  




                     

Av madelene westberg - 16 februari 2012 22:50


Kände för att skriva liiiiite till.


Var på möta på Af idag, har fått en ny handläggare, o ja, han var mindre bra.

Han undrade hur mycket tid jag la ner på att söka jobb per dag, jag sa en stund på kvällen för jag har rätt fullt upp på dagarna, han skrattade till och undrade med vadå, visste inte hur jag skulle reagera, skratta åt mig lixom?

men jag sa som det var, hjälper till så mycket jag kan hemma, sa ju inte varför o så. det har han ju inte med att göra.


Han sa mer konstigt, han undrade varför jag ville bo kvar här i Oskarshamn, men hålla eller?
Idiot, vill väl inte flytta ifrån familj, vänner o pojkvän bara för att få ett jobb?

Asså serisöt, bra första intryck av han, kände mig lite dumförklarad faktiskt.

Ajaa behöver inte träffa han ofta, hade typ två möten med min förra handläggare på två år. :)



har fått denhär låten på huvudet,  :)


http://www.youtube.com/watch?v=Cn_nFB0ogzQ&feature=related


Förresten så har ja o bästa anton varit tillsamans i 3 månader nu,( den 13:e)

helt otroligt hur fort tiden går när man trivs så bra med någon :)

O  helt otroligt att ja först träffade honom redan 08 tror ja?

As länge sen, o alltid tyckt om honom  o tyckt att han är grymt fin,

Han är finast, min Anton   



Nähepp, ska ta o sova snart tror ja, ska till skrikebo o rida lite imon, o sen jobba me pappsen lite :)



Av madelene westberg - 16 februari 2012 22:35

jag är slö, riktigt slö


Meen här kommer några bilder från förra helgen som spenderades hemma hos fanny, men hanna, tessa och maria,

Åh fy så kul ja hade, va länge sen ja hade så kul o så länge sen jag lyckades bli så full och fortförande må bra :D

Var hos fanny till halv 12 o tog sen bussen till stan, drack mintu ur flaskan på bussen, inte gott!

Drack mintu på krogen med, på toan, bra där, o ville bjuda alla ja kände på det. hoppsan :P


Hela tjejgänget på bussen!

Rätt tufft att åka buss ändån:P

 


Orkade inte vända bilden, meen jag o hanna på bild, jag ser alltid mongo ut, går inte att göra nått åt :)

 


Hittade jocke på abbes!
Och anso också :)

 



Vet inte varför. men hanna o ja skulle få upp benet så högt som möjligt, hanna rullade runt o slog i huvudet, braa :)

 



hahah skrattade så när jag såg denhär bilden, hanna ringde, o ja skulle av nån anledning ta kort på det, så jag missade samtalet, ååh klant

 



Suddig bild, meen fanny är söt :D

    

Av madelene westberg - 10 februari 2012 01:10

NATTUGGLA

Blir ju lätt så när man har en liten söt bärbar, som ja för övrigt fick av världens bästa :)


Tittade nyss på elsas värld, på tv3play.se.

rätt bra ändån, synd bara att avsnitten bara är typ 10 min..


Jag är HUNNRIG!  men orkar ju inte gå ner o fixa nått nu lixom.. så lat är jag :)

magen skriker, åååh.


Jag vill:


Tatuera mig,

vet inte placering än


Ha en jäkla massa pengar

så jag kan köpa allt jag vill haaaaaa.


Ha ett jobb

Där jag inte behöver jobba varje dag

Ett jobb som är varierande

Lite kul och spännande får det gärna vara

Hyffsat bra betalt är ett plus i kanten

Vet inte ens va ja vill jobba med, ååh





When something's right, then something is worth to die for
When I feel that something is wrong, then something is worth to fight for


neeh sova lite kanske, så tiden går fortare tills ja kan käka :)


vet inte varför ja skriver sånthär helt onödigt, kände för att skriva nått bara,'

over and out

Av madelene westberg - 7 februari 2012 10:05

Det är för kallt!


-25 på kvällen o typ -16 nu, det är ju helt sinnes.

har dubbelt av allt o fryser ändån, usssh,


Ge mig våren

Ge mig ett jobb, eller feting vinst på en skraplott funkar med .


Åh skrämde upp mig själv igår som fan, har blivit piller narkoman, ska käka piller i 40 dagar, pga av att ja har en liiiiiten cysta på vänster äggstock, som fuckar upp allt, va i hellvete typ.

så läste massa om de igår o blev lite skrajj, vill inte operera lixom?

så jag hoppas verkligen på att pillerna gör så den försvinner eller spricker eller va den nu ska göra, försvinn bara!

Har haft jätte ont i magen imellanåt och om ja får så igen o de inte går över ska jag tydligen åka direkt till akuten iaf, så mycket har ja förstått, hurra, hoppas verkligen inte de blir så.

det går tydligen i generna, för mammsen hade det nån gång i min ålder.



Helgen, va hände i helgen?

Är de tisdag idag?

har noll koll.


I helgen tog ja de mest lugnt, väldigt lugnt, förutom att ja körde lite fast me min bil, vägen var inte plogad så man fick försöka hålla sig i spåren, svååååårt med 40 cm snö på sidorna lixom, plus mindre bra däck.

så jaa fastnade, men efter mycket slit fick anton upp mig me hjälp av hans bil.

det var liiiiite små kallt, men men.


Jag vill ut o fota, men det är ju så satans kallt, är det någon fara för kameran?

Nån som vet?


Hade en liten rackare till katt som absolut skulle sova med mig inatt, han ska ju va så himla nääära, o så blir han sur om ja flyttar på han, inte lätt.


Ska färga håret lite senare, äntligen, inte fint med ljus utväxt på mörkt hår.

O kanske ska försöka fixa lite med en anna blogg med. :)



Hepp, va gör man?


Ska nog ut iaf, en snabbis så ja inte förfryser fingrarna typ.


heeejdååå





Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards