Madelenewestberg

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av madelene westberg - 10 oktober 2011 20:55

tjooohoo


har en massa bilder på min kamera, men madde är lat, kameran är uppe och jag är nere, låååångt upp.


Har varit i skånelandet fredags till lördagen och hälsade på min farfar som bor där.

När ja kom hem på lördagen drog ja direkt till hanna o fanny, duschade, o sen gjorde dom taco under tiden, naaaajs:D

Sen blev de lite festande, va sjuuukt pepp, o som alltid när fanny är med går det så himla bra, meeeen ja lyckades supa ner lilla fanny, stackaren ;)

De kom lite trevligt folk till hanna me, o det va rätt lugnt, helt perfekt (:



Men blev annat sen när vi kom ner till krogen.

Som överallt, så älskar folk att hitta på en massa o snacka skit, bara att de märks lite mer här för att det är så litet,

Tycker dom ska skaffa ett eget liv o sluta lägga sig i andras heeeeeeela tiden.


Men seriöst så orkar jag inte med folk som snackar skit om mig, och om mina vänner, dom kan ju faktiskt dra åt hellvete, för jag har inte gjort ett skit och allt som sägs, är påhittat.

Och så får man tydligen inte prata med vem man vill nu heller, jaherregudasså.


ääääsh ska försöka sluta bry mig, för det ska inte få förstöra nått för mig ändån, jag mår bra nu, och så ska det fortsätta vara.


känner att detta inlägg är ganska trist, men men, ibland blir de så, kände för att skriva iaf.


åh saknar en person liiiite,

åh vad ska ja göra i veckan lixom?

känner att de va lääääänge sen ja red nu (:


men har som sagt en massa bilder på kameran så bilder från fest och annat kommer förhoppningsvis snaaaaaart:D


åh måste köpa en ny mobil, min är lite lätt stööörd typ hela tiden, kör snart över den med gräsklipparen..

Så en ny mobil som inte är så jäkla dyr, vore nått, vet inte vad för nån bara,


nähepp ska käka lite mer godis o fortsätta titta på nån dansk film,  inte helt fel ändån,

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards