Madelenewestberg

Alla inlägg under september 2011

Av madelene westberg - 26 september 2011 12:56


åh fy, måndag idag ju, börjar jobba vid 15.00, slutar 23.00, lite små gutt ändån(:


Gick upp alldeles för tidigt känner ja, halv 7, för att va exakt, men har hunnit med massor, typ,

kört syskonen till skolan, varit hos frisören, igeeeen, o lagt i mer färg för de blev lite ojämnt sist, träffat hanna en snabbis, sen handlat, o sen heeem o käka frukost :)

o nu sitter ja här, men vid 14.00 är ja påväg, känns inte så peppt idag, vädret är ju hyfsat bra, segt att jobba då, men men vad gör man inte för pengar :)

lät mysko, men men.


Helbra helg, en hel helg utan att dricka någon alkohoooool, kändes gutt att vakna i söndags o må toppen, istället för att vakna o må helt sämst, som de brukar va:P



Men nästa helg då blir de nog fest hoppas ja, har fixat dricka så jag är redo:D


Mår helt toppen,

Har tänkt,

Jag ska sluta bry mig om vad folk tycker och tänker om mig och saker jag väljer att göra,

för nu känns allt toppenbra, och jag mår braaaaa,

Känner mig lite smått galen, pirrar i hela kroppen o kan inte koncentrera mig,

helt galet som sagt.


 you make me smile

   and you make me happpy

   



nähee, kan ja inte sitta här o skriva meningslösa saker längre, som ingen läser ändå, buuuuhuuu



Men bjuder på en bild på vovven :)

Ozzy, finsk lapphund (:

kass kvalite, mobilbild lixom.



 

Av madelene westberg - 23 september 2011 21:27

tjoooohoooo


Äntligen freeeeeeeeedag, som jag har längtat, ända sen i måndags lixom,

Inte min grej att gå upp klockan 5.00 varje dag, är helt död vid den tiden, usssha,

men jobbar eftermiddag nästa vecka, goare att börja vid 15.00, fast blir ingen dag kvar,men men :P


Ååh ozzy ylade nyss?

Han tror han är en varg, han är rolig våran lille skithund:)
Men tror han berättade att han ville gå ut, han brukar prata en massa då(:


En vecka tills lille skitkatten ska kastreras, ojoj.


höll på att somna vid halv 8, i soffan men elak syster väckte mig, så kanske ska sova?
ska iaf bli jäkligt gutt, men mitt lilla sovsällskap, kissen, min lille buse, han är bra, han varken snarkar eller tar mitt täcke från mig, fast han bitts ibland, hmm aja:)


jag känner mig galen, vet vad jag vill, och har velat det så länge, har alltid tyckt som jag gör nu, helt knas,

mamma förstår mig, lite iallafall


Jag känner mig gladare än på ett tag, känner mig ofta lite depp, humöret går upp o ner, och det kryper i kroppen så jag inte vet vart ja ska ta vägen, tror ja har damp ibland, hah illa, men men.


nu kryper det i kroppen för att, ja, just därför,

 vill att allt ska kännas såhär, alltid, 


Var o fotade lite förut när solen gick ner, blev några bra bilder, men orkar inte fixa me de nu:P

men de kommer nån daaaaaaaag


näe nu ska jag gå ut med hunden, för han håller på o skäller o ylar o snackar en massa, heeeeela tiden.

o sen ska ja soooova, o fy satan så gutt asså,


hoppas på att nått bra händer imon (:


skriver osammanhängande, jag veeeeet, lite meningen

är sämst på att skriva i min lille blogg, men ska bli bättre, har jag lovat mig själv (:


O om nån läser, kolla in mina smycken som jag gjort:P




Av madelene westberg - 19 september 2011 19:26

jääj


sov knappt nått inatt, elr säger man så, skit samma, lille katten tycker om att gå på mig när ja sover, o tycker om att pussa på mig när ja inte reagerar, asså vet inte om ja tycker om att vakna av att katten står på mig o slickar mig i fejset?

Finns väl bättre sätt att vakna på lixom (:

men men, va gör man,


jobbar somsagt dag denna vecka, börjar vid 7 o slutar 15, gutt de iaf :D

men föredrar o jobba kväll, även om ja inte hinner äta nått, men bättre betalt jööö, o mat är inte så viktigt?

eller är det de? :P


har hjärnsläpp,

mår bra ena sekunden o känner mig sämst andra, 

Inte lätt när det är svårt

Inte lätt när man vet vad man vill, men när det ska va så jäkla svårt.

skit.



Ska börja skriva mera, mår bra av att skriva av mig lite ibland..




aja jag veeeeet att allt kommer bli bra en dag, hoppas jag (:


Kommer nu bjuda på två mobbade bilder av mig, lite dåliga, svårt att hålla kameran o ta kort, har ju stativ men glömmer alltid bort de?


   





Av madelene westberg - 18 september 2011 19:23

såjaa madde vaknar till, o här kommer några bilder från helgen (:


O ja färgade ju håret förra måndagen, här är ju bilder på de me, två flugor i en smäll lixom(:



             


bild 1 matilda och therese

bild 2 cider?

bild 3 matilda o therese

bild 4 jag och matilda

bild 5 antonfjanton o jag

bild 6 matilda o jag

bild 7 martin o anton



fler bilder finns på fb (:

Av madelene westberg - 18 september 2011 12:54

åh mycket har hänt sen sist ja skrev nått här, väldigt mycket faktiskt,

dom som är vän me mig på fb o läser detta, har lite koll,

har iallafall blivit singel, kortfattat utan detaljer, kan ju inte skriva ut allt, privat lixom...


Började jobba i tisdags, helt okej, gutt är det o trevligt folk (:

tror det är 3 hela veckor till, har inte kollat så noga på schemat (:


sa efter förra helgen att ja inte skulle dricka mer, meeeeeeen sånt säger man ju alltid.

va o festade igår iaf (:
med min käre vän hanna, förfest bara hon o ja, går alltid så bra (:

sen drog vi till bigbang, hände inte mycket där, men träffade tre från min förra klass, treeeeevligt:D
så vi drog till stan, allihoppa, och det var kul, ett tag :D


o ja får panik på folk,

ja pallar inte,



har massa o skriva men har publik så skriver nån annan gång.. byyyyyyeeee

Av madelene westberg - 12 september 2011 07:57

Jaaaha så va hände i helgen igentligen?


Va sjuk me feber o förkyld, Meeeen det hindrade mig inte:D
Så blev förfest med min käre vän Hanna, vi gjorde vanilla russian, grymt gott och lätt o göra, muums :)


Sedan fick vi skjuts vidare till en fest i kb, de va väl okej, hände inte allt för mycket där,  åkte bil vid typ halv 12, tillbaka till stan, upp till hannas place o lämmna lite grejs, ehehe, sen drog vi till åströms, det är 21 årsgräns där, men vakterna är fett störda? vi kom inte iaf,  men sen såg vi andra som inte ens behöver visa leg och som är under 20?  va behöver man göra för att få de så? :O

Jävla skitställe isf, så då drog vi till abbes en sväng o sen vidare till lascala(?)

o där var vi kvar tills de stängde, vid 2 alltså,

seeeen skulle ja titta tv hos hanna o somnade, greeeat, jag är så duktig..

Mådde så sämst när ja vaknade så försökte spy upp skiten, men var för dålig för att spy, helt sämst, min käre lille far körde hem mig, o de va gutt att få komma hem, :)

Mådde sen skit hela söndagen o mår fortförande kasst, har feber, alltså skulle inte druckit känner ja såhär i efterhand, men men :)

Ska sluuuuuuuta dricka, o ni som inte börjat än, ta de lugnt, man missar inte allt för mycket;)


Känner att det var vääldigt detaljrikt det här, men bäst så (:


Idag ska jag för övrigt, om nån bryr sig o läsa, vilket ja hoppas, de är lite kul(:

Ska till frissan, o bild kommer väl senare ikväll eller imon, ska nämligen jobba idag :)
I fredags ringe de en o undrade fall ja ville jobba på Okg, genom iss, såklart ja ville? :D

Va där förra året några veckor, så lite spännande ska de bli, men är nervööööös :)

Börjar vid 15 o slutar runt 23, föredrar att jobba kväll, så hoppas ja får göra de heeeela tiden (:


Minus att ja inte kan ha mobilen me, känns lite ensamt sådär, men men, va gör de :)


O nu är ja så himla hungrig, kunde ju inte äta igår, så nu ska ja käka en mega frukost, sen sminka mig o packa väskan, o sen sno mammsen bil, min e trasig:(
så ska leta efter en annan (:


kasst väder de va idag, men ja ska göra det bästa av den ändå, vilket betyder, chilla men att tänka, för det är jobbigt, tänker alldelses för mycket ibland     


Av madelene westberg - 7 september 2011 20:55

Bara kände för att redigera några bilder lite (:


Är sjuuuuk, feber o förkyld, fan.

Snart helg ju, o de ska ju bli fest? :O måste bli frisk! :)



      

Av madelene westberg - 5 september 2011 13:41

Mycket har hänt sen sist ja skrev nått här, :P


Har beställt en tid för klippning, med mera, resultat kommer på freeeeedag 


Är skit pepp för det, har väntat så himla länge, kändes ju onödigt o fixa me håret i sommras, när de bara bleks o så, så nu är de dags för en feting förändring :D


Har även bokat tid för zorro, han ska kastreras, i slutet av månaden, 500 spänn :O

Ozzy skulle nog egentligen också behöva kastreras, han är så himla stirrig bland andra hundar, och det går typ inte gå på stan med han, men det kostar ju typ 5000 spänn, lika mycket som han kostade tror ja,  o de är mycket pengar om man inte har dom..


Har mått kasst i flera dagar, inte kännt för att göra ett skit faktiskt, gått o lagt mig tidigt o varit helt osocial, är väl de annars me men men, börjar kännas lite bättre med det, men nu har ja även gått o blivit sjuk, greeeeat, nästan alla är sjuka med halsont o snorig näsa nu känns de som, fan inte kul.



Förra måndagen var ja i skrikebo o fotade Jeanette när hon red o hoppade, blev några bra bilder, men ska redigera några av dom först innan dom kommer upp (:


Red även jeanettes travar, fleur, förra veckan, inte de lättaste direkt, men vi tog de lugnt, så ja överlevde trots allt :D

Ska rida henne nån mer gång, i veckan fall ja blir frisk snabbt(:


Har typ en massa ja måste fixa,

* sortera bilderna på hådisken

*beställa skivor som ja kan lägga bilderna på, som extra säkert i fall att nått skulle gå sönder.

*Spara pengar till:

 Säkerhetsväst, Nytt objektiv, Tatuering och en massa annat, svårt att spara pengar när man inte har några lixom..

* SÖKA JOBB, typ vore ju bra o ha ett jobb, så man hade några pengar..



Är inte en sån person som kan låtsas vara glad, så när ja är ledsen o nere, låt mig va det, det går alltid över.



  lille zorro tar de lugnt:)

   (för en gångs skull)



Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards