Madelenewestberg

Alla inlägg under april 2013

Av madelene westberg - 17 april 2013 23:52

Kom o tänka på lite gamla saker, vet inte varför men ibland dyker det bara upp i huvudet.

Dendär gången vi tre gick på bio, ingen aning om vad för film faktiskt, det är ju länge sen nu.
Jag sa att jag ville sitta i mitten,för jag ville inte sitta brevid någon jag inte kände, det var en liten lögn.
Ville sitta där för att vara nära dig.
Jag var inte snäll, jag var feg, visste inte hur jag skulle göra.

En annan gång.
Vi åkte bil, jag satt i mitten, du satt brevid, det var så trångt och varmt men det gjorde mig inget, jag fick ju va nära dig.

Från första gången jag träffade dig har jag tyckt om dig, det var typ 07-08?
Skit länge sen ju?

Har gjort saker jag ångrat och sagt saker jag inte menat.
Men jag skulle aldrig ljuga för dig på ett sätt som skulle såra dig, för det är ju med dig Jag alltid velat vara med.

Nääe nu ska jag sova, snart helg!

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards