Madelenewestberg

Alla inlägg under juni 2012

Av madelene westberg - 25 juni 2012 22:00




Hade väl inget viktigt att skriva, mer än att jag vill ha sommaren tillbaka!


Idag fyller min syster 18 år, herregud va tiden går,
Känner mig gammal ju, fyller ju 22 i december, de är gammalt.



Har stora problem med va för objektiv ja ska köpa till min kamera,  vill ha ett zoomobjektiv o ett macro..

hmmmmm.........


Va ledig från jobb i 2 veckor o började idag igen, rätt gutt ändån, kul folk o så (:


ska väl sova straxt, gå upp äckeltidigt.


SNART latitid o magnus uggla! tufft :)



bilden är inte så ny,  och finns redan uppe här.


Men det är sjukt vad jag tycker om denna kille, så himla fin.

Jag är Lycklig med dig, finaste o bästa anton Pihl   


 

Av madelene westberg - 20 juni 2012 00:40


läääänge sen nu igen.


Tiden går helt sinnessjukt fort, jag hinner inte med.


Var o fotade kattungar idag, dom är ungefär 7 veckor, nått sånt iaf.
Sjuuukt söta.
Kanske ska ha denna som är på bilden.

inte bestämt än :)



gjorde fruktsallad förut ikväll, började bra, satte kniven mitt i handleden, asså hur klantig får man lova att vara?

Inget stort sår eller så, men ändån.



Imon ska jag iväg genom the forest, till antons mamma o fota hundvalparna som är 2 veckor, hoppas på bra bilder :)


Nääe jag är tråkig o trött o ska sova nu, har en massa bilder jag vill ha upp, men måste ju hinna sola o sånt på dagarna medans ja är ledig :D








m  

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards