Madelenewestberg

Alla inlägg under mars 2012

Av madelene westberg - 26 mars 2012 23:35


Har ju inte skrivit nått ända inlägg på evigheter, har lixom glömt bort bloggen helt och verkligen inte haft nån lust att skriva något alls.


denhär helgen har iallafall varit bra, kunde blivit ännu bättre dock.


I fredags var jag med Hanna o Adde, vi skulle grilla nått kött på en engångsgrill, det brann bra i den o sen slockade den, helt värdelöst med engångsgrill, så köttet hamnade på stekpannan o sen i ugnen istället, blev mums :)

O fick vin, brukar inte dricka vin, men blev full, herregud, men en bra fylla, och var inte helt avliden dagen efter heller,  kanske borde borde börja dricka vin?
Är ju billigt iallafall :)

Åh white russian måste ju va de godaste som finns? :)


I lördags var ja me antooon på fest i k-dala sen åkte vi till blomstermåla, för de var nån rockabillykväll där.

var rätt häftigt att se så mycket folk ändån :)


Starships were meant to fly

Hands up and touch the sky





De är inte lätt, att lära känna mig, det förstår jag.

Är kass på att säga som jag tycker och tänker, men jag försöker bli bättre på det.

Har inte haft så många som jag berättat allt för, för jag har aldrig kännt att någon riktigt  lyssnat och verkligen brytt sig på riktigt, har tänkt : varför skulle nån vilja veta hur allt är och hur jag känner mig?

Så det gör allt så svårt att ha någon som verkligen bryr sig och vill veta, jag är ju ovan att berätta om sånt som tynger ner mig.

Men jag vänjer mig, men det var en liten stund.

 

 

Anton Pihl, min drömpins   


Av madelene westberg - 9 mars 2012 23:15

jaaa, lite smått efter sådär, Ett par veckor bara :)


Några bilder på Ozzy, han fyllde ju 3 år den 9 mars :)


Fokusen är lite cp på första bilden meeeeen meeeeeen.



       




Bilderna är tagna med canon eos 500d

canon 50mm 1.8

Av madelene westberg - 7 mars 2012 19:56

Jaahopp,


Igår, den 6 mars, så var det hela 3 år sedan vi var tvugna att ta bort våran förra hund Rocky.

Rocky blev bara 1 år gammal.

Han var blandning mellan schäfer och teuveren.

Rätt stor var han med, tror han vägde mellan 40-45kg o då var han ju bara ett år.


Kommer ihåg samtalet från mamma, som om det var igår, jag stog och väntade på bussen när hon ringde och berättade vad som hade hänt,  och berättade var vi skulle bli tvugna att göra.

Jag lyckades hålla mig från att gråta tills jag kom hem, och redan två timmar senare fanns inte våran hund längre, allt gick så fort.

Alla saknade honom, det är sjukt tomt om man haft hund och plöttsligt inte har det, så några månader senare skaffade vi Ozzy, våran lilla bäbis, snart 3 år är han nu :)


Några bilder på Rocky.



       

Av madelene westberg - 6 mars 2012 22:01

             


Fotat med canon eos 500d,

Flesta bilderna är tagna med canon 50mm 1,8.

Älskar det objektivet! :D

 
Av madelene westberg - 6 mars 2012 21:56

Lite djurbilder påväg!



         

Av madelene westberg - 5 mars 2012 18:00

jaaahopp


Här är min annons som jag har blocket,

Har än så länge bara fått skambud, bara för att det är begagnat så betyder det inte att det ska vara gratis lixom?

Tycker jag har shysta priser ändån, o folk får ju komma med bud.



http://www.blocket.se/vi/38908007.htm



Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards