Madelenewestberg

Alla inlägg under november 2012

Av madelene westberg - 21 november 2012 22:52

ibland orkar jag bara inte
orkar inte med tjafs
orkar inte med tjat
orkar inte med skrik
orkar inte med sura miner
orkar inte med bråk om småsaker
orkar bara inte

konstigt att man blir på dåligt humör och sur själv..

Av madelene westberg - 17 november 2012 21:07

12 månader, 365 dagar, 1 år
I tisdags, den 13 November hade jag och Anton ett års dag :)

skrev ett grymt långt inlägg o så försvann hela skiten, åååh
orkar inte skriva om allt nu.

lägger bilder från våran lilla resa :)
Finlandskryssning, vandra runt på finland och försöka sova när det gungar från vågor. sen heldag i Stockholm på torsdagen och sova på mysigt hotell.
Tittade på bio, åkte pendeltåg. och hade det mysigt :)
Vilket äventyr asså :)

Han är för bra, finaste anton <3
den vackraste jag mött, mitt allt

Av madelene westberg - 17 november 2012 20:41

satt och tänkte tillbaka litegrann.
På när jag red på ridskolan i stan vet inte varför jag började tänka på det men iallafall.
Red där i typ 6 år, 6 år lixom? As länge juuu.
Och slutade där för 3 eller 4 år sedan, tiden går fooooort.
Slutade rida där för att jag helt enkelt tröttnat, inga roliga hästar, sura och så som ridskolehästar är, och dom flesta roliga i gruppen slutade också.
Så jag slutade, men red genom skolan ibland och red hos en lärare och hos grannen som jag fortförande rider hos.
När jag slutade rida på ridskolan så var jag rädd för hästar, litade inte dom alls faktiskt.
Meeen började rida mer hos grannen och är där så ofta jag kan och när dom behöver hjälp.
Hästarna är snälla och fina men busiga som dom ska va, dom har egen personlighet och dom har bra och dåliga dagar, men dom är inte elaka, sparkar inte mot mig och biter mig inte för att dom är sura,
Det jag saknar från ridskolan är såklart dom man red i grupp med, och vissa ridlärare, men är glad att jag slutade för annars hade jag nog slutat med hästarna helt nu.
Har glömt bort en massa som jag lärde mig på O.rk, men har lärt mig så mycket mer efter att jag slutade där.

Nähepp ska försöka få in två bilder.
En på min förra favorithäst på ridskolan, Chili och en bild på bushästen Ubini, finaste pållen :)

Av madelene westberg - 9 november 2012 21:58

Jahaa då var det fredag.


Var o kollade när syrran sjöng förut, Hon är grymt duktig :)
Sen åkte jag hem till the forest för att passa hunden som inte gillar att vara själv, fast nu när jag är här ligger han bara o sover så han är inte så mycket till sällskap :P

Har kollat på tv, twilight, eh 3:dje filmen, käkat chips o druckigt lite coca cola, mums, meen så onyttigt,


Bara 4 dagar kvar nu, ska bli så himla kul att se vad anton har planerat, har ju 1 års dag på tisdag :D

Tycker det är jobbigt med överraskningar.. men  ändån så himla kul :) 


jaaahopp nudå?
finns inget kul på tvn o tror anton har somnat hemma hos sig, han gick ju upp tiiiidigt som fasen o jobbat hela dagen så inte konstigt om han är trött :)


Längtar litegrann tills ja börjar jobba igen, om ja inte hittar nått annat jobb innan mars. För då äre ju revision på OKG igen :)

Need more money lixom.

2700 i månaden räcker inte långt.


kom på att ja inte ätit nån mat idag, men orkar ju inte göra någon mat nu direkt?
Äta macka då kanske. hmm orkar nog inte göra det heller, äter lite mer chips o blir knubbig. namnam.


Heejdåå




Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards