Madelenewestberg

Alla inlägg under januari 2013

Av madelene westberg - 17 januari 2013 22:16

När man inte ens kommer ihåg lösenordet till bloggen, är det länge sen man skrev nått då?


Vet lixom inte va jag ska skriva om rikgtigt, vädret kanske?
Det snöar, är kallt- vinter, men det är rätt fint, så länge man inte kör i diket som ja gjorde för nån vecka sen, hehe

Hopp sen då?
Var o klippte mig o färgade håret idag, feting nöjd för en gångs skull :D


Vaknade vid 04 imorse, när anton gick upp, sen kunde jag inte somna om, men låg kvar under täcket till 6.30, gick upp o åt litegrann o diskade o hängde tvätt, duktiga madde!  


af ska tvinga iväg mig på nått konstigt, vet inte vad det är riktigt, man ska få hjälp att söka jobb eller nått, spänande.

ska tydligen hålla på i 6 månader, men börjar jobba i mars så då slipper jag det, slipper o slipper, det kanske är kul o lärorikt, ehm. kanske.möjligtsvis. 


O sen då?
Ehm, saknar min vän.


ibland när ja tänker för mycket så saknar jag skolan, mest för några av dom roliga i klassen o för att ja träffade hanna typ varje rast .Det är ju 3 år sen i juni sen ja  tog studenten, fyfasen va gammal ja känner mig :/

 Fyllt 22år me, snart blir jag rynkig. o gråhårig. och stel i kroppen. och bryter ben lätt. och blir gnällig. ska bli en sån som skrämmer barn när dom kommer o ber om godis på halloween. mohahha ;)


Lillmissen sover på min matta, han e rätt söt, lilla august, men han verkar ju inte växa något, han kanske ska va sådär liten hela sitt liv? :o mobbat :D


Näee nu är jag trött, orkar inte skriva någe mer, kommer inte på nått ändån, slut i huvudet.

Gonatt!



Nöjd nu anotooooon, nu har jag faktiskt skrivit långt :D

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards