Madelenewestberg

Alla inlägg den 14 november 2011

Av madelene westberg - 14 november 2011 15:02

Ååh så var de måndag igen, tiden går ju för fort, helt sjukt asså.


Haft en superbra helg! :)

Först träffa Hanna i fredags, var o lyssnade på es som spelade på forum, det var kulturnatten här i oskarshaaaamn (:

Sen glodde vi film :)
Sov i den stora staden, fick skjuts hem av min privata chaffis ;)
Som ja sen åkte hem till på lite fest,  åh vi körde nått ölspel typ, som ja förlorade på heeeela tiden, så ja fick dricka hela tiden typ,  blev skit seg kan ja lova, sen skulle vi åka bil en massa, till vimmerby typ, ja halvsov dit, och halvsov hem igen, sen soooova, de var gutt kan ja lova, om ja inte hade mått helt sämst, men men :)

På söndagen åkte vi till kalmar, ja halvsov dit o hem sen igen, var helt as trött typ:)
Ååh sen massa mys på kvällen med han den där bästa, underbart :) 

Åjust de, de står på fejjan nu, inte hemligt längre, Så ja, Anton Pihl, du är bäst  


Sov i min egna säng i natt, var så sjukt trött igårkväll, katten väckte mig vid 5, så då bara ja ut honnom, han är ju liiiite jobbig när han ska gå på mig  hela tiden, iaf, somnade om som ett barn, telefonen ringde vid 8, ringde upp pappsen, somnade om o sen ringde telefonen vid 9 igen, åååh då var ja va lite sur, men då var de bara att gå upp, åka till stan o fixa lite, sen handla en massa med, jobbigt.


o nu blir de snart att åka o hämta syskonen,  hade kunnat sitta framför datorn o bara slappa idag känner ja, men antar att min lille bror ska speeela, ja måste fixa egen dator asså, kan ju va gutt o ha :)


Har brist på vad ja kan skriva så ger mig nu, ha de gutt! :)

Life is good 



Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards