Madelenewestberg

Alla inlägg den 2 november 2011

Av madelene westberg - 2 november 2011 17:27

jahopp


katten försökte få mig att få en hjärtinfarkt förut, kände att det var nära där ett tag..

Åh sen upptäckte jag att jag var ensam hemma o de kändes.... ensamt?

fast inte helt ensam är ja ju, hunden är ju här inne med, katten slängde ja ut :)


haft en helt underbar dag hittils, åh hoppas på att ja kan få göra taco sen med, skulle ju va tummen upp lixom.

Jag blir helt knas, att allt kan kännas så här bra, det trodde jag nästan inte (:



jag menar, typ att ja tyckt om den här fina killen as länge, i hemlighet lixom, har hållit det för mig själv för att jag trodde aldrig att det skulle funka och var lite rädd för vad folk skulle tycka så försökte förtränga känslorna och tänka på annat , inte så lätt alla gångerna kan jag lova, har mått  ganska dåligt av att ha det så, men försökte låtsas att allt var bra, elak som jag är, oupps, inte snällt madde, inte snällt, jag är nog lite ond


men sen när det lilla liljeholmen ljuset gick upp i mitt lilla huvud och jag forstog att jag inte kunde dölja vad jag tyckte längre, jag erkände för mig själv lixom, man måste ju våga och inte bry sig om vad folk tycker och tänker, om dom tycker det här är fel, så får dom väl tycka det då, för inte en chans att jag ger upp det här för att någon annan tycker det är fel, mitt liv, mina val lixom

och nu känns allt helt underbart, kännes som om  jag hoppar runt på små rosa moln typ varje dag, det är ju lite knas men vet inte om jag har kännt såhär någon faktikst, så här kär?

 du o ja det är så det ska va


o ska rida ubini på fredag, hur kul som helst ska de bli, rider för sällan känner jag (:


åh nu ska jag ge mig o sluta skriva, men kommer nog ett inlägg till sen, om en helt annan grej :P
spännande juuuuu? :)


Life is good

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards