Madelenewestberg

Alla inlägg den 4 september 2014

Av madelene westberg - 4 september 2014 22:32

Ska sova, så plötsligt kom jag på,

 visst fasen hade jag en blogg nånstans?

Vad hette den?

Vad är inloggningen?

Fick börja med att googla mitt namn så dök den ju upp :)


Ett år sedan jag skrev,  sista inlägget var om farfar, nu är det  över ett år sedan han gick bort. Ett år?

9 månader sedan mamma, pappa, jag och pappas syskon åkte ner till Höganäs, ut med räddningsbåten och spred hans aska i havet. Det var så han ville ha det.

Det var fint,  men det känns forförande overkligt, som att det var en mardröm. Som om det inte hänt.

Min gammelfarmor gick bort förra året med, känns så sjukt det med. Fyfan.

Det var ett pissår, men är bättre nu.

Bara jag och mina hjärnspöken som bråkar.


Nähee, får skriva nått mer peppt en annan dag.

Gonatt!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards