Madelenewestberg

Alla inlägg den 4 april 2012

Av madelene westberg - 4 april 2012 00:14


o så var de dags, idag igen.


Fyfan vad trött jag blir på efterblivna omogna människor som verkligen inte ger sig, om man ser det såhär, jag vill inte ha nån kontakt med den här människan, så varför skulle jag då hitta på en massa saker o sprida ut det?


Jag orkar inte med folk som anklagar mig för något som jag inte har med att göra, så onödigt att lägga energi på.


Om du tänker efter, så var de du som hittade på saker om mig för ett halvår sen o spred ut till en massa folk, meen du måste ju ha minne som en handikappad guldfisk.

Det är du som ljuger och hittar på.



kände bara för att skriva av mig lite aggresion, typ


Nu ska jag tänka fina tankar, tills jag somnar o hoppas på att människan hittar ett liv och slutar lägga sig i mitt.

Gonatt

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards