Madelenewestberg

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av madelene westberg - 3 januari 2012 21:11

Ååh  dagen idag har varit en låååång dag, kursen först, mådde skit o kändes som det aldrig tog slut, och var grymt hungrig men orkade inte gå o köpa mat, o förresten så är de ju inte kul att äta mat själv.


fick skjuts till kristdala efter kursen  för att hämta min lille bil, åh ja kände knappt igen den, den va grymt smutsig när ja lämnade den, o på nått sätt så fick världens bästa anton för sig o kolla hur den såg ut under smutsen, o shiet va fin den blev ! :D

haha fälgarna har nog aldrig varit så rena, inte vad ja minns iaf :)


Jag måste ju ha världens bästa pojkvän, han får mig att må så bra och han är den absolut finaste som finns <3


Bilden har anton tagit :)




 


Tänkte tipsa om en blogg, brukade kolla hennes bilder på Bdb, hon verkar som en helgrym tjej,

Hade jag haft häst skulle ja försökt mig på detta, att förstå hästen och få den att göra som man vill även från marken,  tycker det är väldigt häftigt :)


http://norahkohle.blogg.se/



Just nu kollar jag o mamma på nån stig helmer film, haha

"jag lovar pappa, det var stålmannen som tog båten"



hepp om man skulle äta lite Ben o jerry glass o sen sova lite tidigt?


Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards