Madelenewestberg

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

måååååndagvafan

Av madelene westberg - 26 september 2011 12:56


åh fy, måndag idag ju, börjar jobba vid 15.00, slutar 23.00, lite små gutt ändån(:


Gick upp alldeles för tidigt känner ja, halv 7, för att va exakt, men har hunnit med massor, typ,

kört syskonen till skolan, varit hos frisören, igeeeen, o lagt i mer färg för de blev lite ojämnt sist, träffat hanna en snabbis, sen handlat, o sen heeem o käka frukost :)

o nu sitter ja här, men vid 14.00 är ja påväg, känns inte så peppt idag, vädret är ju hyfsat bra, segt att jobba då, men men vad gör man inte för pengar :)

lät mysko, men men.


Helbra helg, en hel helg utan att dricka någon alkohoooool, kändes gutt att vakna i söndags o må toppen, istället för att vakna o må helt sämst, som de brukar va:P



Men nästa helg då blir de nog fest hoppas ja, har fixat dricka så jag är redo:D


Mår helt toppen,

Har tänkt,

Jag ska sluta bry mig om vad folk tycker och tänker om mig och saker jag väljer att göra,

för nu känns allt toppenbra, och jag mår braaaaa,

Känner mig lite smått galen, pirrar i hela kroppen o kan inte koncentrera mig,

helt galet som sagt.


 you make me smile

   and you make me happpy

   



nähee, kan ja inte sitta här o skriva meningslösa saker längre, som ingen läser ändå, buuuuhuuu



Men bjuder på en bild på vovven :)

Ozzy, finsk lapphund (:

kass kvalite, mobilbild lixom.



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene westberg - 4 september 2014 22:32

Ska sova, så plötsligt kom jag på,  visst fasen hade jag en blogg nånstans? Vad hette den? Vad är inloggningen? Fick börja med att googla mitt namn så dök den ju upp :)   Ett år sedan jag skrev,  sista inlägget var om farfar, nu är det  ö...

Av madelene westberg - 7 juli 2013 23:32

Även om vi inte såg ofta, så fanns du där på nått sätt. Varje år åkte vi till dig, var i din leksaksaffär när du hade den och tyckte det va så kul, ett äventyr med familjen. Du var alltid så snäll. Nu var de ett o halvt år sen ja träffade dig, oc...

Av madelene westberg - 7 juli 2013 23:32

Även om vi inte såg ofta, så fanns du där på nått sätt. Varje år åkte vi till dig, var i din leksaksaffär när du hade den och tyckte det va så kul, ett äventyr med familjen. Du var alltid så snäll. Nu var de ett o halvt år sen ja träffade dig, oc...

Av madelene westberg - 17 april 2013 23:52

Kom o tänka på lite gamla saker, vet inte varför men ibland dyker det bara upp i huvudet. Dendär gången vi tre gick på bio, ingen aning om vad för film faktiskt, det är ju länge sen nu. Jag sa att jag ville sitta i mitten,för jag ville inte sitta...

Av madelene westberg - 17 januari 2013 22:16

När man inte ens kommer ihåg lösenordet till bloggen, är det länge sen man skrev nått då?   Vet lixom inte va jag ska skriva om rikgtigt, vädret kanske?Det snöar, är kallt- vinter, men det är rätt fint, så länge man inte kör i diket som ja gjorde...

Presentation


Hejhej

Är inte nån bloggare riktigt, men tycker om att skriva av mig ibland.
Bilder kommer det även massor av!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards